Translate

2014年1月9日 星期四

感冒小記

平日聽到小豬們的吵吵嚷嚷,是沒問題的,但當在個頭痛到爆時,他們的聲音便會像鐵釘一樣,一根一根打進頭內))))))

老師:我個頭真係好痛~~~
(講出來,是因為真痛,二來相信他們會憐香惜玉,收收口…怎知~
A囝:你好多野諗呀!?
B囝:有咩野諗呀,hahahaha...
C囝:你有咩諗唔明呀?
D囝:你好多野做呀!? (然後轉向同學)老師真係好忙架!!!!
老師:ok,冇事喇,我地繼續...

小豬們進化到可以更深層次去理解何謂頭痛,已超出普羅大眾所認知的身體狀況...@.@"

當個頭痛到爆+繼續被噪音轟炸情況下,仍保持一貫的氣定神閒,如常進行各類活動,毫不畏縮(亦無路可逃),這是專業態度(應該是吧~~)=.=


其實已在服藥中,但不致於死,除一般在病中的疲倦外,就只是生產力及轉數較低,基於諸事繁忙,精神尚可,故此一切如常。

還有興致跟孩子們打打感情牌...

老師:我唔係好舒服,不過都冇請病假,就係因為想見你地囉:P
甲豬:你記低我地個樣咪得囉!
乙豬:嗱,你囉相機影低我地個樣,然後返屋企個電腦度開出嚟睇!
丙豬:你擘大眼逐個望住我地就記到入腦啦!
老師:咁即係你地想我請假啦~=.=
全體:咁又唔係~~~

我們的新人類已被訓練成解難專家,過往有機會出現的深情對話,例如:我地都會掛住你架~~

似乎已隨時代巨輪漸漸灰飛煙滅了...

沒有留言:

張貼留言